התקשרו להתייעץ
077-40-41-51-0

איך לשמח את היולדת שגרה רחוק?


לידה היא אחד המאורעות העוצמתיים ביותר שחווה אישה בחייה, בודאי אם זוהי לידה ראשונה. את המאורע הזה סובבים רגשות רבים ומעורבים החל מגאווה ושמחה וכלה בחשש ולעיתים אפילו עצבות בימים הראשונים. לאחר הלידה זקוקה היולדת למתן תשומת לב באמצעות מתנות אותן תשלחו עד אליה. את הביקור ניתן לדחות למועד מאוחר יותר, לימים בהם תיכנס לשגרה רגועה יותר. אספנו מספר דוגמאות למתנות בהן תוכלו להפתיע את היולדת.

לחפש מתנה שתביא תועלת


אם מדובר בחברה קרובה נסי לדבר איתה ולהבין ממנה אילו דברים חסרים לה כרגע. ישנן אין סוף מתנות לתינוקת שנולדה או לתינוק. אם ישנם חפצים חיוניים שעדיין חסרים, אפילו חפצים קטנים, השתדלי להבין זאת ממנה. את הכל ניתן למצוא בקלות באינטרנט ולשלוח אותם עד אליה. אם לא גילית חפצים מסויימים החסרים לה, בגדים לתינוקת או לתינוק הם חיוניים תמיד. תוכלי להביא לה בגדים במידה גדולה יותר ולאו דווקא את אלה במידה הקטנה ביותר אשר סביר כי דאגה להם כבר מראש. במיוחד עבור תינוקות רכים בגדי יום יום הם הנחוצים ביותר. ישנם, כאמור, אתרי אינטרנט רבים אשר דרכם ניתן להזמין ביגוד מקסים.


פרחים ושוקולדים עם הפתעה קטנה


אמנם פרחים נראים הדבר האחרון לו היולדת זקוקה אולם הם בהחלט חשובים ליצירת האוירה החגיגית בבית. גם פרחים  ניתן להזמין דרך אתרי אינטרנט אותם תקבל היולדת באמצעות שליח עד הבית. חשוב לוודא כי הפרחים נשלחים מחנות הנמצאת בקרבת ביתה של היולדת בכדי שיגיעו טריים ורעננים. בזר הפרחים ניתן לשלב פרחים עשויים שוקולד וישנם זרי פרחים מיוחדים ללידה המשלבים גם מתנה לתינוק או לתינוקת.


שובר לספא לימים רחוקים יותר...


אמנם הימים בהם תוכל חברתך להנות מבילוי זוגי מפנק נראים לה כעת רחוקים ביותר אך הזמן חולף מהר, השגרה חוזרת ובמיוחד כאשר התינוק נכנס למסגרת מרגישה היולדת שוב חופשיה לנפשה. ניתן לשלוח לה שובר לבילוי זוגי או בילוי עבורה בלבד בספא מפנק. גידול התינוק מצריך השקעה של זמן ואנרגיות רבים ובילוי בספא הכולל ג'קוזי, סאונה וטיפולים שונים באוירה רגועה יחזיר חלק מהאנרגיות וימלא מצברים. גם שובר למסעדה הוא פינוק נהדר. שוברים תקפים לרוב לפחות למספר חודשים כך שניתן לנצלם במועד שיהיה נוח לכולם.


היום ניתן בקלות יחסית לפנק את היולדת במתנות באמצעות הזמנתן באינטרנט ושליחתן אליה. הכי חשוב כמובן, מעבר לכל מתנה, הוא לדבר איתה, לברך ולהראות לה שאת שם בשבילה.





כל הזכויות שמורות לאתר ילדים © 2008 - 2019
קישורים | צור קשר | מפת האתר | הוספת תוכן |