התקשרו להתייעץ
077-40-41-51-0

מתנה ליולדת בעידן הצרכנות המקוונת

העובדה כי עולם הצרכנות המודרני שינה את פניו בשנים האחרונות היא כבר מוכרת וידועה. צמיחתה של רשת האינטרנט והפיכתה לזירה מרכזית בכל תחומי החיים הביאה לשינויים משמעותיים בדרך בה אנשים רוכשים מוצרים. החל מסקרי שוק לגבי מוצרים שונים, דרך קריאה וכתביה של חוות דעת וכלה ברכישה עצמה- תופעת הקניות המקוונות הופכת משמעותית מיום ליום ולמרות שבארץ התופעה קצת פחות נפוצה מבשאר מדינות המערב, הוא עדיין משמעותית ומשפיעה.


אחד מהתחומים שהושפעו בצורה משמעותית משינויים אלו הוא התחום של מתנות ליולדת. אם בעבר מתנת הלידה האולטימטיבית הייתה זר פרחים ששולחים למחלקת היולדות בבית החולים או תו שי לאחת מחנויות מוצרי התינוקות, היום ניתן למצוא שפע של מתנות לידה מקוריות ומיוחדות בחנויות מקוונות שהוקמו בשנים האחרונות.


יתרונות של רכישת מתנה ליולדת באינטרנט


השפע העצום של מתנות ליולדת שניתן למצוא היום באינטרנט הוא גם נגיש במיוחד. כל מי שמחפש מתנה ליולדת יכול לבצע חיפוש לפי קריטריונים שונים כמו סוג המתנה, מין היילוד, תקציב הרכישה ועוד.


יתרון נוסף שיש לרכישת מתנה באינטרנט הוא האפשרות לבצע את הקניה ולדאוג שהמתנה תגיע עד היולדת מבלי להטריח את רוכש המתנה ומבלי להעיק על היולדת בביקורים מיד לאחר הלידה. מרבית החנויות המקוונות של מתנות לידה מציעות שירות משלוחים שמוביל את המתנה עד למחלקת היולדות בבית החולים או עד לביתה של היולדת, לפי החלטת הלקוח.

ביקור אצל יולדת בימים הראשונים אחרי הלידה הוא לא תמיד מתאים ונוח לה. מדובר בימים קשים, עם כאבים, עייפות ומצבי רוח קיצוניים בהם בדרך כלל לא נוח לאישה לארח מכרים. אך המנהג הישראלי הרבה פעמים גובר על הכל והיולדת מוצאת את עצמה מוכרחה לחייך ולהתאמץ מול מבקרים שהגיעו כדי להעניק לה תשומת לב ומתנה.


באמצעות קניית מתנה ליולדת דרך האינטרנט ומשלוח עד הבית- ניתן להעניק לה את תשומת הלב שרוצים מבלי להטריד אותה בתקופה כה רגישה ולדחות את הביקור לשלב מאוחר יותר.

קניית מתנות ליולדת בחנויות מקוונות מאפשרת גם למצוא רעיונות מקוריים ומיוחדים יותר. הבגדים והצעצועים שנמכרים ברשתות הגדולות די חוזרים על עצמם וקניית מתנה באחת מהן די מבטיחה שהיא לא תהיה היחידה

שהיולדת תקבל ואז תצטרך להחליף.


לא כל עסק יכול להרשות לעצמו לפתוח חנות בקניון או במרכז העיר, אך פתיחת חנות מקוונת אפשרית עבור הרבה אנשים ויש היום הרבה מעצבות ומעצבים צעירים שמייצרים מוצרים מיוחדים ומוכרים אותם רק דרך הרשת. ניתן למצוא לא מט עסקים צעירים שהפכו למשגשגים באמצעות החנות האינטרנטית שלהם.


כמובן שישנם עדיים אנשים שמחליטים להסתפק במתנות לידה שגרתיות כמו משלוח פרחים או מתן תו שי או צ'ק, אך מי שרוצה למצוא מתנה מיוחדת ושונה, יכול לעשות זאת היום בקלות ובנוחות.




כל הזכויות שמורות לאתר ילדים © 2008 - 2019
קישורים | צור קשר | מפת האתר | הוספת תוכן |