התקשרו להתייעץ
077-40-41-51-0

אטרקציות משפחתיות בקיבוץ


החופש הגדול כבר בעיצומו, הקייטנות עומדות להסתיים ולפנינו עוד זמן רב שבו צריך למצוא תעסוקה הולמת לילדים. כדי לשכנע את הילדים של היום לקום מהרביצה מול המחשב והטלוויזיה, צריך למצוא רעיונות מעניינים ומלאי אטרקציות לכל המשפחה.


אחת התופעות היותר מעניינות בארץ מבחינה תיירותית היא הצלחתם של הקיבוצים לשמור על מעמדם כאטרקטיביים ורלוונטיים לאורך זמן. אמנם התנועה הקיבוצית היא לא מה שהייתה פעם, אמנם מעמדם החברתי והכלכלי ל הקיבוצים נשחק, אך כאופציה תיירותית הם עדיין בולטים ומועדפים על ידי אנשים רבים. התיירות בקיבוצים כוללת גם סיורים והפעלות חד יומיות וגם ישנם לא מעט קיבוצים שמציעים אפשרויות לינה שונות למבקרים וכך הופכים למעשה ליעד רלוונטי לחופשה משפחתית ממושכת.


חופשת קיץ בקיבוץ


כל משפחה שמחפשת יעד לחופשה משפחתית היום, מוודאת שהמקום הנבחר יכול להציע שלל של אטרקציות לילדים ולהורים. קיבוצים רבים הבינו את הכוח התיירותי שיש בפיתוח אטרקציות מגוונות ובכל מיקמו את עצמם במקום חזק במפת תיירות הפנים.


אמנם הקיבוץ מהווה מוקד משיכה גם לתיירות חוץ, אך מרבית המבקרים הם בדרך כלל תיירי פנים.


היתרון הגדול של הקיבוצים הוא שהם מציעים מגוון אטרקציות שיכולות להתאים לגילאים שונים ולאופי שונה של הורים וילדים. סיורים ברחבי הקיבוץ, ביקור בענפי המשק השונים, הפעלות אקטיביות לילדים, בריכות שחיה, פעילויות לילדים עם בעלי חיים, מוזיאונים שונים ועוד- שפע האפשרויות של אטרקציות בקיבצוים הוא רחב מאוד.


אחד מהדברים היחודיים לקיבוץ הוא שבדרך כלל ניתן למצוא בו אטרקציות שיש בהן גם ערך מוסף ולא רק כיף והשתוללות רגילה של ילדים, מה שהופך אותו למקום מועדף על ההורים. מוזיאונים של תולדות היישוב, סיורים במפעלים וצפייה בתהליכי ייצור, הפעלות עם בעלי חיים, אתרי שחזור היסטוריים ועוד. פעילויות לילדים בקיבוץ הן באמת דבר מיוחד, שההורים יכולים להיות בטוחים שילדיהם יספגו מהן גם מעבר לכיף.


לגבי האפשרות לחופשה משפחתית בת כמה ימים, הקיבוצים הם אופציה נהדרת. באופן יחסי, מדובר על מחירים נוחים ושפויים הרבה יותר מאשר בתי המלון, שידועים במחירים חסרי הפרופורציות במיוחד בישראל.


מרבית הקיבוצים שיפצו ושידרגו את חדרי האירוח שלהם ומציעים היום נופש כפרי ברמה גבוהה, כולל שימוש בכל מתקני המקום והטבות והנחות שונות גם לאטרקציות שמתקיימות בסביבה הסמוכה.


לסיכום, נופש משפחתי במחיר שפוי ועם הנאה מובטחת לכל בני המשפחה ניתן למצוא במגוון קיבוצים ברחבי הארץ. ניתן לברר פרטים ומחירים באתרי הבית של הקיבוצים וכן באתרי נופש שונים.




כל הזכויות שמורות לאתר ילדים © 2008 - 2019
קישורים | צור קשר | מפת האתר | הוספת תוכן |